Tema: Re: Papasakosiu pasaka apie katila...
Autorius: Sail
Data: 2009-12-07 17:00:02
servisai, o gal zinai kaip Junkersui Cerapur Smart irodyt, kad jis man ne 85
laipsniu vandeni i boilerio silumokaiti varytu, o saltesni?

Taip nesiniori i boilerio vidu list kalkiu valyt, o prie tokiu temperaturu
anskciau ar veliau vis vien teks. Jau buvau viena syki i boileri sulindes,
darbas purvinas ir priejimas blogas.