Tema: Re: Papasakosiu pasaka apie katila...
Autorius: servisas
Data: 2009-12-07 16:36:24
Nu zinai, kaip yr.
Jei pas tave nukalkinimas, kur spirale ant vamzdzio suvyniota, tai tokie
daiGtai padeda tik tam tikrom salygom ir sakyt, kad tai "nukalkinimas"
nederetu.
Jei pas tave daugmaz normalus filtras, tai galiu pasakyt, kad po tokiu
filtru tris kartus musiskiai yra rade kazkokiu mistiku- viana kart tas pats
DHW silumokaitis apsinese kazkokiom geltonom nesamonem, kita karta is filtro
kazkokiu "kramtuskiu" padave i silumokaiti;) Trecia karta nepamenu.
Jei pas tave 100 proc normalus filtras, tada nezinau, kas gali but, bet
problema idomi;)