Tema: Re: SVEO SS
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-05 12:25:03
Vidai radau viena neatitikima tavo rasinyje. Ubagams nereikia nei duju nei
KKK nei geoterminio. Jie gyvena kartonkese. Pats jei jau turi atskira busta
esi ne joks ubagas, tiesiog pas mus lietuveleje kuo daugiau zmogus turi  -
tuo labiau verkia. O toliau tai teisingai rasai, ir apie kacizus ir apie
dujas.