Tema: Re: SVEO SS
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2009-12-05 11:18:54
> jo, pakele el kainas...
> tikrai geoterminiai sildymai tai ateitis :)
> palechiu deginimas  - stai kur atitis, arba malku skaldymas svetimuose
> miskuose
> kazkur skaichiau :) kad sandariam namuij iki -20 laipsniu salcio is vis
> sildymo nereikia.... bezdi ir silta,
> tai nesuprantu, kam dar zmones i geoterminius investuoja?

Ubagams neskirta tureti geotermini sildyma. Todel jo lyginti su KKK
negalima. Si tema aktuali tik tiems, kurie renkasi tarp geoterminio ir
dujinio ar panasaus sildymo. Mano ideta diskusija leidzia tiketis isirengti
geotermini uz dujinio sildymo kaina.
Duju ir elektros kainu palyginimas butu atskira tema. Gyvenome i skola, o
dabar teks gyventi mokant skolas. Todel daugumai Lietuvos gyvenimo
pagerejimo nenusimato. Ir tai atsilieps duju kainoms. Pernai sildymo
lengvatini PVM pakele 1,5 karto. Greitai sildymui jokiu lengvatu neliks. Ir
tai nera pabaiga. Latvijoje dujoms jau taikomas akcizo mokestis nors niekas
to ir nenorejo. Kuo anksciau Lietuvoje dujoms ives akciza tuo Lietuvos
ekonomika labiau laimes ir tai yra neisvengiama, nes siandien zmones
nerenovuojha savo namu, nes "neapsimoka".
Kadangi save priskiriu labiau prie ubagu todel galvoju apie kombinuota
geotermini-KKK sildyma. KKK kurciau per salcius arba kai butu noras
pataupyti elektra. Is tikro KKK gal ir neturesiu. Siuo metu sunus ruosiasi
isikraustyti i savo rastu namuka. Sildymo sistema jame yra tik krosnis.
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/2123962-=(271922502
Jeigu sunui nepasiteisins krosninis sildymas tai tuomet paliktos visos
galimybes isirengti geotermini sildyma. Sau mastau kazka panasaus. Tik
geotermini sildyma irenginesiu is karto ir planuoju i tai investuoti ne
daugiau kaip 20,000.