Tema: Re: Nuolaida Festool
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-04 14:32:25
griezta, ne griezta-taciau ar bandei zvilgterti kiek kainuoja tas festoolas vokietijoje? gali tekti nustebti........O del garantijos-keista, kad tik regionine. Noromis, nenoromis-persasi mintis, kad matyt irankiu kokybe priklauso nuo pardavimo vietos? Itampa, leistinas nuokrypis  ir tinklo daznis-visoje ES jau suvienodinti, tad kodel garantija turetu skirtis?