Tema: Re: Nuolaida Festool
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-04 13:30:21
as , vietoje taves nepatingeciau parasyt kokiems vokietijoje sedintiems atstovams. Garantija gal internacionaline? Suma nera maza, tad gali buti, kad svecioje salyje pasiulys apciuopamai pigiau. Pats taip esu pirkes Hilti irankiu. Atbogino pas bica vokietijoje-tam nereikejo ne siknos pakelti, o cia su vietiniais-pavargau aiskintis . Beje-aiskinausi su Siauliuose sedinciais Hilti atstovais, o po kurio laiko-dingo salonas isvis is Siauliu-matyt nepakankamai sugebejo parduoti :))))))

Paklausus , kodel irankiai lietuvoje kainuoja brangiau-buvo paaiskinta-isankstinis apmokejimas, todel-plius palukanos uz isaldytas lesas, atsivezimo kastai, prekybinis antkainis, pvm-nu zodziu bande irodyt, kad 47 lygtai proc. yra normalu prie vokiskos kainos :))))))