Tema: Re: Klozetas nesildomame name?
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-04 14:16:29
Mano siulomas variantas su balionu buvo tik klozetui, i isore ledas
nesiples, nes kaip mastau klozeto sienele yra siek tiek kietesne nei
pripustas belionas, todel ir puodas virdamas negali ispusti puodo sieneliu,
o tik nukelia puodo dangti. Su kamuoliuku netinkams budas klozetui, nes jis
nebus per visa vandens pletimosi klozete ilgi.