Tema: Re: Klozetas nesildomame name?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-04 10:39:08
Elgiesi teisingai mano galva, taciau tas kuris atidare sia tema rase, kad
kiekviena savaitgali atvaziuoja i pirtele t.y. naudojasi kas savaite. Na ka
as zinau kiek ten tos elektros, sakyciau apatinei klozeto daliai 0,5 metro,
i bakeli 0,3 m ...na gerai tegul 1m. Tai vidutiniskai 13W/h naudos, per
menesi naujais tarifais bus 4 LT Ar tikrai taip jau brangu? Galima UPS
pastatyt uz 100 LT del itampos dingimo. KLykimas dar vagis atbaidys gal.