Tema: Re: Q. 2 ar 3 stiklu langai?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-04 13:09:16
Na vat as ta ir turejau galvoje, kad neefetyvu. O nuo garso su skirtingais
storiais irgi turbut nieko gero negalima italpint i 24. Nebent didint iki
kokiu 26 ar 28 jei tokiu stiklu yra, bet iki 32 nedideja, ta zinau tikrai.
Siais metais vasario menesi draudimo pinigais sumokejau Hermio projektams uz
ta stikla su pakeitimu 700 (su pvm). Irgi pasirode daugoka, bet pigiau
neradau.