Tema: Re: Q. 2 ar 3 stiklu langai? KB
Autorius: bzik
Data: 2009-12-04 12:16:29
sutinku. Tiek, kad pas mane languose ne i gatve, tai dideles itakos triuksmingumui nedaro.
Sudetos paprasciausios frezuojamos, t.y. skyle profilyje, is lauko pridengta grotelemis, is vidaus darinejamu dangteliu. Dejau tik i varstoma lango dali, tad si lango dalis silumine prasme nebesandari.
Bet... ziurint i termografija, kazko tragisko nematau. Idedu du paveiksliukus. Viename orlaide fotografavimo metu atidaryta (kambarys, nesandarioji varcia kaireje), kitame uzdaryta (drabuzine, nesandarioji varcia desineje). Lauke fotografavimo metu kokie -6, viduje >20.