Tema: Re: Q: Apie elektros vamzdelius?
Autorius: Arj
Data: 2009-12-03 11:33:22
va va, svarbiausia tinkamai ziurkes maitinti :)

> Butumet tinkamai maitine ziurkes, butu negrauzusios. Apsaugai nuo grauziku nevisuomet padeda metalizuota gofra. Pas
> mane nemaitinama ziurke pragrauze trisluoksni sildymo vamzdi.

O grauzia jos beleka. Ir ne todel kad skanu butu, bet todel kad pagrauztu. Va kolektyviniam sode
pas tevus po ziemos netgi labai idomu buna ka grauzti buvo sugalvoje.
Muilas is vis kaip delikatesas sueina :) Negrauzia tik betono, nors cemento maisus prakapoja :)

Manyciau vienintele normali apsauga nuo ziurkiu - vesti laidus
auksciau ir atvirose matomose vietose (jei apsvietimui - lubomis).
Nors saip jei nori, dauguma peliu sienomis karstosi puikiai :)
tik nesugalvok kisti uz plintusu jei tokie yra :)