Tema: Re: Q: Apie elektros vamzdelius?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-12-03 10:00:28
"Linas" <aaa@stataupats.com> wrote in message news:hf7q0q$uog$1@trimpas.omnitel.net...
> naudok paprasta pigiausia tam skirta plasmasine gofra. Ziurkes ir peles seip laidu neliecia,

Oi, oi  kaip tu klysti. Papasakoiau aš tau dugybę istorijų, bet įdomiausia nutiko telekome kai ten dar dirbau.
Tokiam kaime šalia Kėdainių sudegė visa telefonų stotis (tada dar buvo naudojami kabeliai su polietileno izoliacija) vaizdelis baisus. Kaip visada apkaltino elektrikus, tipo kontaktų neprižiūri. Visa laimė radom gabalą nesudegusio elektros kabelio su aiškiai pragraužta izoliacija iki vario. Beje pragraužti elektros kabeliai buvo PVC izoliacija, bjaurybėms pasirodė skanesnis nei ryšininkų polietilenas.

O apsaugai nuo graužikų manyčiau tiktų  metalizuota gofra, tokia kur viduje popierius išorėje metalas, ji nėra labai lanksti, sulenkta išlaiko formą.
Senukuose esu matęs, ir dar Flamandoje.