Tema: Re: Laikikliai lentynai
Autorius: config.lt
Data: 2009-12-01 08:52:19
Vilniuj http://katalogas.agva.lt/item.php?group=258&item=1401&lang=lt
vakar kaiptik apziurinejau juos agvoj. Sesiakampiai, kainorastis meluoja,
12cm kaina ~5lt. Lentyna laikosi ant trinties del tu kampu.
ju meistras pasake, kad pagal normatyvus strypas lentynoj turi but ne
trumpesnis uz puse jos plocio ir i metra ilgio eina 3vnt ju. Tai man
susidaro sumele nemaza, nes pas mane lentynu bus apie 9m

O vienas mano draugas USA susimontavo tokiais, tik is apacios uztvirtinamais
ekscentrikais. Uzmauni lentyna, aoacioj jos skylute maza ties laikikliu,
ikisi ekscentrika ir pasuki.

prie to pacio - ar yra (buna?) kur pirkt mediniu lentu 20x3cm ?   Po kiek
litu M^ ?
--

Vilius, tel. 867610040
Skype&Gmail&FB&MyS: aviliux, ICQ&MSN: aviliux@takas.lt