Tema: Re: Laikikliai lentynai
Autorius: bigT
Data: 2009-11-30 21:43:53
Man tokio dalyko ir reikejo, bet tvirtinti i gipskartoni.... neradau.
O i betona ar plyta tai yra. Vaziuojant draugystes gatve link ex radio
gamyklos, uz senuku
po desine puse, rodos iskart pervaziavus begius, ilgas 2 aukstu pastatas.
Iejimas nuo senuku puses, antras aukstas. Ten visokio dalyko yra. Firmos
pavadinimo nepamenu.