Tema: Re: Ilgos kopėčios - kur pirkti?
Autorius: Sharp
Data: 2009-12-01 09:20:45
o tai seniuose gi ten kazkokios slovakishkos ir prancuzishkos. nelabai tikiu
kad jos blogos.
turiu ash 3metru slovakishkas, ne seniuose pirktas bet koks skirtumas.
nu ka ash zinau - mano supratimu puikios kopecios.
nesugalvoju ka hymmer ten geriau padaryt galetu. zinoma reik lygint o ne bla
bla i newsus ;)
Stokkeris gal vilniuje tu hymeriu turi normaliai, kaune tai kazkaip kudai
atrodo
kopeciu pasirinkimas.