Tema: Re: Ilgos kopėčios - kur pirkti?
Autorius: kg
Data: 2009-11-30 10:10:35
man tai svarbesnis rodklis yra patikimumas kopėčiose
kaina paskutinėje vietoje

čia gi prieš mėnesį kažkas rašė, kad turi kažkokias ilgesnes iš Senių, tai
jau spėjo persikreipt, nors labai mažai naudotos

dar tik Seniai gaila neatveža kokių nors kinietiškų kopėčių
kurios importuojamos sverio vienetais, kaip dauguma dabartinių Senių
kinietiškų produktų :)
tai tada gal ir už 200-300lt galima būtų nusipirkt aukštas trijų dalių
kopėčias geru kainos ir kokybės santykiu :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4647 (20091129) __________

http://www.eset.com