Tema: Re: durnas elektrinis klausimas
Autorius: Ziogas
Data: 2009-11-30 23:51:03
> Jo. Ir neblogai tas varztelis atrodo plastmasiniam korpuse. Taip man ir
> nedasuto jo esme... Nors geriau pagalvojus... Juk trigyslis kabelis
> brangesnis. Tai kodel napriburt nenusimananciam vartotojui, kad reikia ir
> jo plastmasinei lempai izeminimo. Ypac jei ta lempa kabo hole, palubej,
> kai tas holas per visus tris namo aukstus...

Izeminimo laidas turi buti visur atvestas kartu su faziniu ir nuliniu
laidais.
Ir taip daroma pertekliniu principu - reikia ar nereikia, bet izeminimas
turi buti atvestas.
O jei lempa plastmasine, ir jai izeminimo nereikia, tai tuo izeminimo laidu
galima vis tiek izeminti plastmasini korpusa, per prievarta :)