Tema: Re: Nutikimas Kauno Senukuose
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-11-29 00:44:46
Noriu pasakyt, kad plesydamas kartonines pakuotes neissyk atkreipiau demesi
i uzrasus ant ju.  Pirmiausia - i akivaizdu fizini dydziu skirtuma.
O ant pakuociu skirtumas buvo tik toks, kad arba rasdavau uzrasa "1 rusis"
arba - jokio. Negana to - dargi ispanu kalba, kurios nesuprantu, tik si bei
ta susivokiu is bendro kalbu mokejimo konteksto.