Tema: Re: Nutikimas Kauno Senukuose
Autorius: schaumschlager
Data: 2009-11-28 23:57:04
Apie plyteles.
Kadaise kaip vezejai retsykiais aptarnaudavom ju importo kryptis. Pareina
uzsakymas - reikia 2-ju "furu" is Ispanijos. Mes - O.K. Ateina nuorodos -
pirmos a/m vairuotojas pakrovime privalo kategoriskai kontroliuot, kad butu
pakrauta tik padeklai, kuriu pakuotes turi "1"-os rusies atzyma. Mes - O.K.,
o ka turi kontroliuot 2-os masinos vairuotojas? - "ogi nieko, tik bendra
padeklu skaiciu - tegu krauna kuo glaudziau, kiek tilps". Mes - "tai tilps
nemazai, betgi ne porolonas - baudu uz virsvori gausim". jie - "baudas
kompensuosim, vezkite pilna ikrova antroje masinoje">
Ta istorija butu uzsimirsusi, jei ne paties asmenine patirtis. 2001-ju
pavasari, darant remonta isigytame bute, nusprendziau nupirkti ispaniskas
plyteles is Senuku. Kaina buvo nekandanti, kaip uz pirmaruses - berods 46 ar
48Lt/m2. Nusipirkau. Parsiveziau. Emiau klijuoti. Ox...jelinau! Skirtumas
tarp plyteliu dydziu - iki 4mm, tiek i ilgi, tiek ir i ploti. Skambinu i
Senius. Kokia cia x...jnia pardavete? Tuo paciu ir i Seniu transporto
skyriu - kaip ten is vidaus atrodo uzsakymai plyteliu partijoms?
Pasirodo (!!!), kad, perkant "fura" pirmarusiu, antraja "fura" nesortiruotu
pakrauna vos ne uz aciu, labai jau simboline kaina. Betgi parduotuveje
(Jonavos g., Kaunas) pirmaruses ir nekondicines "gudriai" permaisomos. Mano
atveju, kai pirkau 15 ar 16 kvadratu, buvo imestas trecdalis pirmarusiu, o
kitos pakuotes - kas papuole.
.... pora dienu gincijomes. Finalas buvo toks, kad atveze pakeitimui
pirmaruses plyteles, senasias nekondicines susirinko, o galutine kaina tapo
nebe 46 ar 48Lt, bet 32 ar 34Lt uz kvadrata. Tik prase tyleti, neskelbt apie
tai garsiai...
Maniau, kad siandien tokie ar panasus bajeriai, ivertinus statybiniu
medziagu rinkos nuosmuki, jau nebeturi vietos gyvenime....