Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-26 13:00:26
Man pvz. nepatinka sklypu pakelinetojai (ne apie tave, Makauskai, rasau, nes
nemaciau kaip ten).
Daznas pakelia taip, kad kaimynas, jeigu nenori baloje gyventi turi tiek pat
kelti. Tada tenka kelti dar kitam kaimynui ir t.t.

Pas mane gyvenvietej vienas veikejas taip pakele, kad pas kaimyna koks
penktadalis sklypo tetinka alpinizmo praktikoms.