Tema: Re: Gyventojai galės įsigyti savavališkai užimtus valstybinės žemės sklypus
Autorius: Raulis
Data: 2009-11-25 11:57:02
Nu tai tegu ir neparduoda tos šaligatvių žemės.
Bet pas mus kitas kraštutinumas teisėkūroje įsivyrauja "kad neparduoti
šaligatvių žemės iš viso uždrausti pardavinėti žemę". Ten kur gyvenu, labai
įdomiai suplanuoti sklypai. Nuo sklypų iki keliuko gal koks 20-30 metrų
valstybinės žemės. Ir taip į abi puses. Žinoma, pakele praeina dujotiekis,
elektra, ryšiai. Ateityje gal dar keli vamzadžiai. Bet likęs plotas?!
Žinoma, aš jį turiu prižiūrėti, užsėjau žolyte, pjaunu ją, bet kodėl turiu
negalėti jo nusipirkti palikdamas iki keliuko tiek, kad užtektų
komunikacijoms.