Tema: Re: Uzsikises virt.kriaukles kanalizacija
Autorius: ExDi
Data: 2009-11-26 08:24:18
> Tos dratos tau pades veliau, pirma pramushk ta kamshti. Jei nors kiek
> vandens nubega, kishk i vamzdi slanga/zarna, per kuria leisk labai karsta
True. O man padejo ne kurmiai visokie, o seniuose radau rugsties lyg po
18.99, kiek pamenu italu gamybos. Stovi kartu su visais kitais kanalizacijos
vamzdziu valikliais, tik ten 2 rusys vienas buvo alia su vamzduko gabalu
nupiestu kitas su kriaukle, tai emiau pastaraji.
Aisku jeigu vanduo stovi ir ne krust, tada reikia pirma pramusti kamsti, nes
ant instrukcijos irgi rasoma pasalinti vandens pertekliu.

ExDi