Tema: Re: Uzsikises virt.kriaukles kanalizacija
Autorius: Zilve
Data: 2009-11-25 21:42:23
Jooo, bus reikalu.
Tos dratos tau pades veliau, pirma pramushk ta kamshti. Jei nors kiek
vandens nubega, kishk i vamzdi slanga/zarna, per kuria leisk labai karsta
vandeni, pageidautina po slegiu. Prijunk prie vandentiekio vamzdzio su
kokiiu nors laistymo antgaliu, fokusuojanciu stipria srove, arba, kaip cia
patare, auksto slegio plovykla naudok. Nei kurmiai nei xurmiai nepades, net
ir oranziniai atominiai skysciau is spec parduotuviu man nepadejo. Kai nors
kiek pramusi, kist stora drata ir drocink is peties leisdamas karsta
vandeni - turetu gautis. :) Sekmes.!