Tema: Re: del zaibolaidzio
Autorius: Mauzer
Data: 2009-12-31 11:05:17
Įdomus sakinys:
"Visais atvejais, išskyrus naudojamą atskirai stovintį žaibolaidį,
žaibolaidžio įžeminimas sutapatinamas su statinio elektros įrangos, ryšio
priemonių arba metalinių statinio konstrukcijų įžemikliais."

Pagal DLKŽ žodis "sutapatinti" - palaikyti tapačiu, identifikuoti.
O žodis "tapatus" - toks pat, identiškas, tolygus.
Kodėl neparašyta "sujungiamas"? Nes dabar man atrodo, kad šie įžeminimai
vienodi, bet ne sujungti.