Tema: Re: del zaibolaidzio
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-20 10:09:46
Evaldai, o negali buti problemos dviejose vietose, kurios kelia man itarima is pasakojimo.
1. kaminas prijungtas prie zaibolaidzio, jei kamine ir skardinis indeklas kursi aisku jungiasi su katilu, o katilas kaip paprastai jungiasi i elektros tinkla (siurbliukai, ventiliatoriai ir pan). Nera cia kokios papildomos rizikos?
2. nelabai suprantu paskymo "tada nuleido i apacia taip tiesei per dezute pajunge su zeme" Kas ta "dezute" nebus taip, kad zaibolaidis sujungtas su namo elektros izeminimo konturu? Beje kaip ten turetu is teisu buti, sujungti ar atskiri el.izeminimo ir ziabolaidzio zemes konturai?

T:)