Tema: Re: kaip pigiai isbaltinti sienas rusy?
Autorius: tcm
Data: 2009-01-16 13:22:14
jei rimtai, tai lipalas pilnai tinka. svarbu tik labai gerai ishmaishyti
kreida vandenyje priesh supilant ta lipala. turesi polivinilacetatinius
vandens dispersinius dazus. tik jie bus skystoki. pradzioj imk koki 60%
kreidos, 30% vandens, 10% lipalo ir pasibandyk ant kokio kampo. kuo daugiau
desi lipalo tuo stipresni dazai bus. beje, vandeniui atsparus netaps.

tarp kitko, gali naudot koncentruota grunta, tipo gilumini, tik ziurek, kad
nebutu tikras giluminis, nors speju tikro giluminio koncentrato nebuna.
pasiziurek grunto koncentrato, turi but baltas, kaip pienas.