Tema: Re: kaip pigiai isbaltinti sienas rusy?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-01-16 10:53:32
Siaip anksciau tos kreidos su niekuo nemaisydavo, istirpindavo vandenyje,
gerai nukosdavo ir tepdavo sepaciu arba purksdavo pulverizatoriumi. Esu
purskes purkstuku kur prie sovietiniu dulkiu siurbliu budavo.
Taip "nudazyta" siena tepa ir kreida nusibraukia, traukia dulkes. Su lipalu
mintis idomi, bet nebandes ir negirdejes tokio budo. Jei idomu pamegink ant
mazo ploto. Tik lipalas ne pigus malonumas.
O apskritai tai pigiausi emulsiniai dazai tikrai nebrangus, ne kazin ka
sutaupysi, o senoliu metodus palik blogesniem laikam.