Tema: Re: del atsiskaitymo uz dujas
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-15 16:34:16
"Kukuramba" <kuku@kuku.lt> wrote in message news:gkngl1$3pn$1@trimpas.omnitel.net...
>O siaip tai is kur man durnam vartotojui zinot kad pabrango artais dujos
> artais elektra. Kazkaip pas juos sutarty nenumatyta kad kiekviena menesi
> turiu dometis kiek tie malonumai kainuoja. Teoriskai ar neturetu siust
> kiekvienam vartotojui asmeniniu pranesimu kad nuo tos ir tos dienos keiciam
> to ir ano kainas.

tai pievos isvis, tingi dirbt ir patogiai padaryt.
jei nesugeba padaryti, kad mokant per interneta iskart irasytu teisinga kaina,
tai bent padarytu, kad gautum automatizuota laiska, jei ne pagal tuos tarifus sumoki.
o dabar - atsiuncia, kad puse metu ne pagal tuos tarifus mokejai,
tik pakeiciau, po menesio vel jau kiti tarifai....
kam kur tavo puslapius su visokiais vartotoju id, kai yra jau banku puslapiai
per kuriuos ir moki, tai kam apsunkint vartotoja, kad eitu dar i kazkokius ju
puslapius, kur vistiek susimoket negali, jei gali su banku suderint sistema
ir padaryt, kad tiesiogiai kainos ir duomenys butu prieinami.