Tema: Re: del atsiskaitymo uz dujas
Autorius: Kukuramba
Data: 2009-01-15 16:19:13
O siaip tai is kur man durnam vartotojui zinot kad pabrango artais dujos
artais elektra. Kazkaip pas juos sutarty nenumatyta kad kiekviena menesi
turiu dometis kiek tie malonumai kainuoja. Teoriskai ar neturetu siust
kiekvienam vartotojui asmeniniu pranesimu kad nuo tos ir tos dienos keiciam
to ir ano kainas.