Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: Kestas
Data: 2010-01-23 02:13:37
> Niša gal ir yra, bet išleisti neapsimoka. abejoju ar kokia nors leidykla
> sutiktų, nebent už geras šaibas.
> Ir skaitytojų tokiems marazmams atsirastų nedaug.
> pažiūromis esu artimas nacionalistams, tačiau tam nebūtina perskaityti Mein
> Kampf.
> Pagaliau yra juk ir rusų kalba, visi +30 žm. ją moka.
> O galvoms pukuotoms - jaunimui - nėra ko duot į rankas, nes paskui tokie
> prisikaitę svastikomis apipaišo sienas.

dabar interneto laikai, kas tas Mein Kampf - 10 eurų anglų kalba bookdepository kainuoja, o angliškai juk supranta visi paaugliai. ką, ten, nueini į kokią sumautą linkomaniją ir turėsi tą knygą po penkių minučių. tarkim, jei neklystu, Hitleris vadino save antžmogiu, kuris aprašytas Nytčės "Zaratustroje". pilni knygynai lietuviškai, bet ar ji bent vienams skustagalviui galėtų būti įdomi? abejoju ;) tiesiog visa tai nublanksta prieš marias mėšlo, kurį gali už dyką nuo ryto iki vakaro skaityti internete. jokios paslapties nebėra - dabar viskas yra atvira ir prieinama kiekvienam norinčiam. bet kokiai kada nors parašytai minčiai gali rasti kardinaliai priešingą. viskas taip prasiskiedė.. net juokinga, kai bando iš Markso raštų perleidimo pompą padaryti (Rytas nesenai rašė), - aišku, gal kažką ta knyga ir paveiks iš pagrindų, bet tokių bus labia mažai. kiti skaito su išankstine pozicija. ir šiaip, - geriau kokį trenktą filmą apie pasaulinį kapitalistų sąmokslą pažiūrėti arba laisvai veikiančius (net Lietuvoje) kokių silpnapročių nacių puslapius paskaityti. internetas... šiaip jeigu nori būti kvailas, tai būsi, o visa kita - detalės ;)