Tema: Re: Atsakymas visiems pasakoriams apie "Mano kova" lietuviska leidima
Autorius: Godfather
Data: 2010-01-22 20:13:06
Niša gal ir yra, bet išleisti neapsimoka. abejoju ar kokia nors leidykla
sutiktų, nebent už geras šaibas.
Ir skaitytojų tokiems marazmams atsirastų nedaug.
pažiūromis esu artimas nacionalistams, tačiau tam nebūtina perskaityti Mein
Kampf.
Pagaliau yra juk ir rusų kalba, visi +30 žm. ją moka.
O galvoms pukuotoms - jaunimui - nėra ko duot į rankas, nes paskui tokie
prisikaitę svastikomis apipaišo sienas.

Nepykit, čia draugiškai :)