Tema: Re: A.Hitleris. Mano kova. Kas naujo?
Autorius: d@lgis
Data: 2010-01-20 12:14:13
Kad nelabai tiesa.
KVB yra tik latviu kalba (zr.info zemiau) isleista 1995 m..

"Paulius M." <paulius@kazhkur.lt> wrote in message
> Buvo smetonos laikais isversta ir isleista, berods 2 ar 3 leidimai.
> Bent jau Kauno Vieshojoj bibliotekoj retu spaudiniu skyriuje bent vienas
> yra, jei kam idomu :)

******************

            Autorius:
     Hitler, Adolf (1889-1945) (Hitleris, Adolfas)
            Hitler, Adolf (1889-1945) (Hitleris, Adolfas)

                        Antraštė:
     Mana cīņa : autorizēts izklāsts latviešu valodā / Ādolfs Hitlers

            Išleidimo duomenys:
     Kaunas : G. Mikelinsko firmos l-kla, 1995 (Vilnius : Poligrafinių
paslaugų įmonė)

            Apimtis:
     479, [1] p. : portr.

            ISSN,ISBN,ISMN:
     9986-670-00-4 : 10 Lt

            UDK:
     329.18(430)(091)
            32(430)(091)

            Tema:
     Nacionalsocializmas - Vokietija - Istorija
                        Šifras:
     Pagrindinė saugykla : D 918801