Tema: Re: A.Hitleris. Mano kova. Kas naujo?
Autorius: Toxis
Data: 2010-01-17 19:23:02
ash gal bandysiu but ne populiarus, o ar ne papraschiau paieshkot mazhvydo
bibliotekos db - jei nera ten, shansu, kad tokia knyga ish vis egzistuoja
yra nykstamai mazhai (tobish nebent kas paskrebeno I sasiuvini ir vadina tai
knyga)..
http://www.libis.lt/simpleSearch.do;jsessionid=336475C01D19F3F8F9B02EB3FE93456B