Tema: Re: rekomenduokit knyga
Autorius: Laputis
Data: 2009-11-23 11:12:07
Nu dabar jaunimas jaunimui nelygus....
Pries 20 m. mums esant studentais vienas profesorius pasiule perskaityt
Edmono de Amici "Sirdis". Ten parasyta tipo kaip pradines mokyklos mokinio -
XIX amz. pabaigos florentiecio berniuko dienorastis.
Nors tada buvau jau berns po kariuomenes, mates gyvenimo sviesto ir sudo,
bet perskaiciau ta knyga, skirta jaunesniam mokykliniam amziui. Paliko
ispudi, nes tai knyga apie geruma.
Dabar ka jaunimui siulyt skaityt - nezinau.
Mano mergos budamos 10-12 m. jau nenorejo tos knygos, nes tai tipo "ne
stilius".
Gal "Mazaji princa"? bet velgi... nezinau. Knygos parinkimas labai priklauso
nuo konkretaus vaikio sugedimo laipsnio.