Tema: Re: rekomenduokit knyga
Autorius: cakalis
Data: 2009-11-08 17:48:33
ir gerai, kad esame priversti, nes kas neuzmusa, tai tik uzgrudina :)
o rimtai, tai tas siltnamio salygomis tiesioginis kilimas i virsu labai jau
nelogiskas buvo.
nea neizeidei :)  bet knyga kaip ir rugiuose prie bedugnes  verta demesio
:).
Lietuviams dar sunku suprasti, kad pasaulyje yra daugiau nei vienas
"teisingas" gyvenimo kelias, pvz ne tik nokia bmw ir butas. Kai kuriose
Europos visuomenese zmones susitike kalbasi apie tai kas juos domina, o
nesimeruoja telefonais butais ir masinomis. Aisku visose visuomenese yra
zmoniu kuriem svarbiausia pinigai ir ju demonstavimas visiems, o pas mus
irgi galima surasti zmoniu kuriem tai nerupi, bet bent jau ispanijoje ju
daugiau matau.
o vaikui ka patarti..., jei jau ne keruakas ar selidzeris, tai manau tikrai
neprasaus su remarku ar hemingvejumi.
Beje alchemikas ir mazasis princas - tai knygos kurias sveika kas kelis
metus perskaityti ir amzius visai nesvarbu.
tiek mano kuklia nuomone.
cakalis

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> escribió en
el mensaje news:hd4aag$83r$1@trimpas.omnitel.net...