Tema: Re: Ka pasakytumete apie Kurta Voneguta?
Autorius: sbalen
Data: 2009-10-03 23:07:52
skerdykla su pusryciais kartu buvo
atsimenu 197?8? metais atsinesiau i mokykla visiems pasiziureti siknos
skyles ir kelnaiciu iliustraciju, ir paskaityti issireiskimu tipo "sudas
su bruknemis".
Bilis Piligrimas isvis rotfl. Zvaigzde.
O is tiesu nejuokinga. Gal as irgi dabar kvepiu rozemis ir ipritu,
uzsiknisau i sikna ir uztroskau, paklauskit saves.
Nieko nepadarysi.

"mindaugasa" <no@mail.com> ra?? news:ha80gk$r16$1@trimpas.omnitel.net: