Tema: Re: kokia vieta Vilniuje (kavine, restoranas) tinkama knygos rasymui?
Autorius: Toxis
Data: 2009-06-14 16:38:05
na, tam kad rashyt neuzhtenka vien atsisest ir nusprest, blyn, reikia parashyt knyga! butu neblogai bent jau moket ta daryt, o jei kyla klausimai "kur tinkama vieta rashyt knyga" man tai kvepia pigiu apsimestiniu snobishkumu ir bandymu but tuo kas neesi.
rowling beja knygas kabakelyje rashe ne todel, kad tai yra "glamurna", o todel, kad nedegint savos elektros, bo pinigu neturejo. Jei tamsa turetum gera minti, kuria mitrtum kaip nori ishleist i pasauli, nebutu labai svarbu kur rshyt, net parke ant suoliuko - o jei kyla klausimai kaip topike - skaityt mano priesh tai ishsakyta pasiulyma.