Tema: Re: kokia vieta Vilniuje (kavine, restoranas) tinkama knygos rasymui?
Autorius: ledasl
Data: 2009-06-14 12:33:12
paprastai kiekviena grozines literaturos knyga perteikia autoriaus
supratimai apie kazkokius ivykius, todel yra vertinga. Jei skaitytojas
nesugeba priimti ir ivertinti sio potyrio, tai jau skaitytojo problema, ne
autoriaus. Niekas nevercia imti visu knygu nuo krasto ir skaityti.
O kad knygu daug, tai reiktu tik dziaugtis. Man pavyzdziui visai neidomu
eiti knygyne pro kruvas ekonomikos ir medinicos knygu, tai ka, negi geriau
ju visai nebutu?