Tema: Re: Prestigio?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-03-05 09:00:53
Uzmetys tuoj shudasi, bet po tureto Sony ir Nuke, bei bandyto Kindle,
paskutinius metus apsistoju ant Prestigio. Nezinau ar tokiam brendui
taikomas pasakymas prestizinis modelis, bet man pasirinktas turi pora
esminiu privalumu - turbut lengviausias ir su maziausiu nereikalingu
remeliu. Navarotu praktiskai jokiu, bet kadangi skaitykle naudoju tik
skaitymui, tai paprastas funkcionalumas net pliusas.

"F00F"  wrote in message news:kh317c$hph$1@trimpas.omnitel.net...

Caponi wrote:

> Tai kad daugiau i Lietuva niekas nieko oficialiai neimportuoja is
> didmenininku, o va Prestigio vadybininkas stengiasi ir dirba :-)

Šitą gi, o tai gal ten net geras daiGtas? Ar verta įsigyt?