Tema: Re: Prestigio?
Autorius: Caponi
Data: 2013-03-05 03:32:22
Paciupinek, pamaigyk ir padaryk isvadas. Mano asmenine nuomone, kiek teko ivairiu Prestigio gaminiu
ciupinet (labiausiai i sios diskusijos tema buvo pries gerus metus ar pusantru tureta kuri laika
plansete PMP5080, kuri paliko visai nebloga ispudi uz savo pinigus), tai absoliucia dauguma atveju
stiprus vidutiniokai - eilinius noname kiniecius (ar tokius "brandus" kaip Acme :-)) lenkia 99%
atveju, bet iki rimciausiu atitinkamos produkcijos gamintoju dar truksta (apie ka liudija ir
produktu kainos)

Tiesa, jei sneka vis dar eina apie ebookus, tai neskubek griebt paciu pigiausiu modeliu - jie
dazniausiai buna su LCD ekranais (is esmes gaunasi silpna apkastruota plansete), tikra skaitykle
turi but su E-Ink'u.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi