Tema: Re: 2012 met? Lietuvos gimnazij? ir mokykl? reitingas?
Autorius: svyt
Data: 2012-05-17 21:56:02
Dalinai taip, tik pats savaime zinojimas nebutinai labai blogai, dazniausiai
tai neutralu, bent mano atveju manau, nesu bomzas, nesu milionierius, nesu
nusikaltelis, dirbu, kaip ir dauguma, sunkiai, Ir nemanau kad mano dukrai
darau geda kad netapau iki savo 40 mero ar kokio seimo nario patareju.
Lietuvoj vistiek niekur nuo nieko nepasislepsi. paziurek kokiam feisbuke,
bet kieno jei draugu sarase koks 100, butinai 1-3 kazkiek pazinosi ir pats.
--
vyt/ /