Tema: Re: 2012 met� Lietuvos gimnazij� ir mokykl� reitingas?
Autorius: eSSas
Data: 2012-05-01 19:46:07
2012-05-01 10:16, tranzoo namie rašė:
> bullshit.
>
> tik viena statistikos puse pateikta. realiai nieko neparodo apie pacia
> mokykla. tik apie mokinius, kurie jose mokosi.

Tai dar nereiskia bullshit. Tai reiskia, kad pagal pateiktus kriterijus
vietos yra butent tos. Tik tiek.

Kas norit pasismagint ir zinot Vilniaus aktualijas, susiraskit salomeika :-)

> as apie tai, kad jei vaikas debilas - nepades ir licejus, o jei normalus -
> tai istos betkur ir jei mokysis vakarinej.

Teiginyje yra neteisinga prielaida - i liceju debilai nei istoja nei
ikisami (bent jau man apzvelgiamu laikotarpiu) bei itin nepagrista
isvada: keli normalus tose vakarinese ir kur jie istoja?

> vienzo - nemetykit pinigu ir vaiko psichikos renkantis. geriau pasidomekit
> bendra situacija mokykloj - kaip su tvarka, kad butu priziurima ar ne
> prekiaujama narkotikais, kaip elgiamasi priekabiavimo atveju ir panasiai.

Tas privalo buti daroma KARTU, o ne VIETOJ reitingu apzvalgos

S.