Tema: Re: Sony PRS-505
Autorius: ql
Data: 2011-04-02 20:52:34
http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=27177&highlight=prs-505

softas fontu keitimui, rades laiko isbandysiu

interfeisas lietuviskas tik su nusa firmware 1.1, pas mane 1.2

"rimux"  wrote in message news:gcrap6hn2psvf9sniuqmoa4ie9lfv6npj0@4ax.com...

As kazkada suflashinau savo sony 505, is http://www.kny.lt/index.php forumo
parsitempes kazkuri tai lituanizavimo paketa.
Tai meniu gali kokia nori kalba pasirinkti, ar lietuviska ar rusiska ar
angliska, tekstai rusiski be problemu, konvertuoju fb2 formata i
lrf. Lietuviskai raides rodo tik is pdf, isikeliu teksta i worda ir is wordo
save as pdf ir rodo normaliai.
Jeigu labai reiktu tu flashinimo failiuku galesiu paziuret namie, turiu
kazkur pasidejes, kur nors imesciau. Arba is to saito parsitempk,
yra ten apie lituanizavima dar kazkoks postas, gal kas naujesnio yra.