Tema: Re: Sony PRS-505
Autorius: AS
Data: 2010-11-29 23:58:08
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:ico3dt$vk8$1@trimpas.omnitel.net...
> As cia kazkada kai lietuvinau saviski radau informacijos -
> http://www.the-ebook.org/forum/viewforum.php?f=23 Bet jau taip seniai
> dariau kad nepamenu kur te ka kisau. :) O ebookapplications.com idomu, jei
> kada darysi pasidalink ispudziais kaip ten kas.

Mazai naudojau dar. Kol kas ispudziai tokie.
Truputeli trunka, kol pasileidzia. Is karto suabejojau, ar atjunges nuo
kompo nuspaudziau meniu mygtuka, ar ne. Po to viskas kaip ir veikia kaip
aprasyta.
Atsiranda browseris, galima landzioti po direktorijas.
Supranta daug daugiau formatu.
Puslapiai vartomi linksmakociu.
Srifto dydi galima keisti garso +/- mygtuku arba puslapio pervertimo, tik
pakeitimas uztrunka.
Virsuj rodo puslapius, laika ir akuma situacija.
Prijungus prie kompo, nepersijungia i USB rezima, kaip su Sony softu, bet
failus kilnoti galima. Matomai del to pataria sisteminius failus redaguoti
tik perjungus i Sony rezima.
Zodyno kol kas kaip ir nemaigiau. Rodo virtualia klaviatura, zodzius galima
surinkti.
Siaip is esmes visai mane tenkina, o ir nieko destruktyvaus.

Kol kas mano beda islieka, kad nerodo lietuvisku raidziu. Rodo
"skandinaviska" varianta. T.y., vaizdas kaip ir budavo win 3/95 laikais su
LT fontais, kol neredaguota system.ini faile locale arkaip ten tas dalykas
vadinosi. Bandziau RTF ir unikodini TXT fala pakisti - jokio skirtumo.
Bandziau ir grynai lietuviskus fontus isiulyti, kaip Vytis ar Aistika.  Pati
firmware kol kas nenoreciau keisti. Matomai, pradziai reikes ieskoti, kaip
ten paredaguoti koki nors sistemini faila. Jei pavyktu, apsidziaugciau.