Tema: Re: erdidano klasikos verteja
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-21 20:26:56
Jei jau girtis, mano anglu kalbos mokytojo bibliografija:

Pirmoji išversta knyga – Džeromo Selindžerio romanas „Rugiuose prie bedugnės“ (1966 m.).
Ernestas Hemingvėjus. Fiesta: (Ir pateka saulė): romanas. Vilnius: Vaga, 1967;
Deividas Storis. Toksai sportinis gyvenimas: romanas. Vilnius: Vaga, 1969;
Ernestas Hemingvėjus. Kam skambina varpai: romanas. Vilnius: Vaga, 1972;
Kurtas Vonegutas. Skerdykla Nr.5, arba Vaikų kryžiaus žygis; Čempionų pusryčiai, arba Sudie, juodasis pirmadieni!: romanai. Vilnius: Vaga, 1981;
Ernestas Hemingvėjus. Salos vandenyne: romanas. Vilnius: Vaga, 1982;
Džeimsas Džoisas. Dubliniečiai: apsakymai. Vilnius: Vaga, 1985;
Džeimsas Džoisas. Menininko jaunų dienų portretas: romanas. Vilnius: Vaga, 1989;
John Dos Passos. Keturiasdešimt antroji paralelė: romanas. Vilnius: Vaga, 1997. – (XX a. literatūra.);
Edward Morgan Forster. Kur nedrįsta žengti angelai; Kelias į Indiją: romanai. Vilnius: Vaga, 2000.

Tik kad mano nuopelnas tame - absoliuciai nulinis, tai vargiai pasigyriau....
Bet mano shkias ilgesnis :)