Tema: Re: erdidano klasikos verteja
Autorius: Levas
Data: 2011-02-21 20:06:12
Su tuo Šveiku tai kiek girdėjau žiauriai viską sulietuvino (vardus)... Gerai matyt, kad turiu 1956 metų leidimą.
O iliustracijos gi irgi ne Lietuviškos buvo.... dabar pažiūriu į :
http://www.mpeleckis.eu/recenzijos/425/karo-absurdas-ir-asteroidai

parašyta, kad iliustracijos originalios J. Lados. Tos pačios kaip ir 56 metais.

--
Bye, Levas