Tema: Re: cross: knygu skanavimas
Autorius: dede
Data: 2011-02-19 10:47:05
as su savo konica-minolta muiline (5 megapikseliai) esu nemazai fotkines ir ocr'ines Finereader'iu dokumentus - A4 lapai, sriftas times new roman 10 - 12.
geba siaip ant ribos, bet dar normaliai; smulkesni negu desimtinis sriftuka jau prastai kramto.

fotkindavau su blicu, pasidejes ant stalo, pats stovedamas, na gal is 1 m atstumo, siek tiek pri'zoom'ines. pastebejau, kad turi but gerai ir tolygiai apsviesta, kitaip muiline blogai susifokusuoja. na, tarkim saule pro langa puse lapo apsviecia, puse ne - blogis. vakare sviestuvo palubej budavo per mazai, statydavau stipresne staline lempa.

patarimas vienas - pasibandyk su turima muiline, jei sriftas smulkus, tai gal vienu kadru imt ne du puslapius, o viena.