Tema: Re: cross: knygu skanavimas
Autorius: gk <zyna(sabaka)@zyzni.net>
Data: 2011-02-17 20:03:30
o kas blogai su fotkinimu?
pvz as taip ne viena knyga dariau, nes kai storos knygos, tai su skaneriu
nelabai gaunas (viduriukas beveik nesimato arba jo visai nesugeba atbazinti
kad ir tas pats abby)...
as darydavau taip: fotkini po viena puslapi (kai stora knyga) -> importuoji
tas fotkes i abby -> paleidi atpazinima -> pakoreguoji ka reikia (jei nenori
zaistis, tai darai kad neatpazintu vietu teksta paliktu taip kaip yra) ->
saugai kaip pdf...

asmeniskai mane tas kokybes/greicio santykis tenkindavo :)

p.s. fotikas budavo padetas ant stalo krasto (kad stabiliau butu), o knyga
ant zemes