Tema: Re: parekomenduokit prašau
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-03 14:49:54
jei patiko brownas, siulau James Rollins - Sigma Force serija
http://en.wikipedia.org/wiki/Sigma_Force#SIGMA_Force_Novels
tiesa pasakius galiu net parduot:) pirmas tris turiu lietuviskai (tik tiek
ishleista) - likusias anglishkai... Jei jau but visai tiksliam, tai
antra/trechia/ketvirta lietuvishkai - nes pirma - sandstormas nera
ishleista, bet ji ir nera labai gera tiesa pasakius... Man asmenishkai uzh
Dan Browna skaitesi zhymiai smagiau...

Dar turiu kazhka - namuose pazhiuresiu - jeremy kazhkoks :)