Tema: Re: Kaip yra su Kindle ir ebooks "skolinimusi" ?
Autorius: and
Data: 2010-08-30 17:48:45
taip ir nesupratau, ar kirilica normaliai palaiko?
Linai, tu kazkuriame poste rase, kad ten visokiu bedu su formatais Kindle ir
Nook turi. Ar gali apie tai pakonsultuoti?

mane domina EN/LT/RUS, + visokie formatai iskaitant skanuota PDF.

geriausia tai butu pasimti pasiskolinti ir pasitikrinti, tik nera is ko.

and